Summa sidvisningar

fredag 9 mars 2012

Nystart...

Jaha. Eftersom skrivklådan tycks infinna sej ska jag återuppliva bloggandet. Nu har jag ju nästan glömt hur man gör, men det kommer väl.....
I dag har jag suttit här vid datorn hela dagen, orkar liksom inte göra nåt vettigt.
Kanske man kan se det som vettigt att jag bloggar?
Många andra bloggar ju också, och man blir väl lite inspirerad.
Nu retar den där Jötul-kaminen gallfeber på mej - den VILL INTE låta veden brinna så där nätt och lugnt.

Inget vettigt får jag ur mej heller, så jag får lov att se detta inlägg som en liten uppvärmning bara.

5 kommentarer:

  1. Skiniiiiiiiiiiiiiiiiiii, en blogg!! va häftigt!

    SvaraRadera
  2. Att blogga är nog helt vettigt, tycker jag! Det finns ju även de som lever på det: http://www.svensktnaringsliv.se/regioner/skelleftea/underbara-clara-bloggaren-som-blev-foretagare_154166.html

    Vilket vackert gammalt foto! Varifrån och närifrån är det?

    SvaraRadera
  3. Fotot är gammalt...hur gammalt vet jag inte, men det är taget på Attu Gård, utsikt över dom s.k. "kaffekvarnarna" - dom där lustiga fyrkantiga husen i 2 våningar. Av dom finns bara två kvar, den ena har blivit torkhus, det andra förfaller.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar att du har börjat Blogga! Jag tror absolut att de här är din grej. Lycka till!

      Radera
  4. Vad roligt att du är tillbaka. Läste just dina inlägg från Mars. Helt vettiga. Förutom att jag int är elak fast jag int röker ;-):-D

    SvaraRadera